Wdrożenie platformy Sygna-lista w Twojej firmie
Jak wygląda proces budowy i wdrożenia platformy Sygna-lista w Twojej firmie?
Pierwszy etap to wsparcie przedwdrożeniowe. Trwa do 2 tygodni i polega na:
- Przejrzeniu i przeanalizowaniu już działających w Twojej firmie procedur i narzędzi.
- Opracowaniu rekomendacji przedwdrożeniowych.
Drugi etap to przygotowanie regulacji wewnętrznych. Obejmuje:
- Określenie reguł sygnalizowania naruszeń, prowadzenia postępowań wyjaśniających oraz ochrony sygnalistów.
Trzeci etap to udostępnienie platformy Sygna-lista. W jego ramach:
- Przeprowadzamy szkolenia dla użytkowników;
- Przekazujemy materiały instruktażowo-informacyjne dla pracowników w postaci ulotek A5.
Ostatni etap to wsparcie bieżące, które polega na:
- Pomocy w obsłudze platformy Sygna-lista;
- Wsparciu i obsłudze prawnej kancelarii adwokackiej.
Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem platformy Sygna-lista w Twojej firmie, to zachęcamy do współpracy!